dilluns, 29 de desembre de 2008

A vegades si, i a vegades no!!

El fet que davant d'una informació errònia publicada en un mitjà, tingui una reposta per part de la Junta Directiva ràpida, fulminant i potser uns mica "abusona", ens dona a pensar que si altres vegades es publiquen altres informacions (del mateix caire o no, dubtant del números del Club) i el Club no en diu res, aleshores hem de creure que si que és cert.
Fa unes setmanes algú fa veure a un periodista que que les entrades que el Club diu que posa a la venta comparat amb l'aforament del Camp Nou i el número d'abonats que el Club diu que tenim, no quadra amb mes de 4.500 entrades, ho publica en un diari esportiu i no hi ha cap reacció.
Aforament Camp Nou 98.700. El Club va reconneixer 86.200 abonats. Per tant hi hauria d'haver a la venta unes 12.500 entrades. I el Club comunica que ha venut tot el seu "cupo" i diu que són 8.000 entrades. Doncs 12.500 - 8.000 dona 4.500 que no diuen on estan.
El Club se les guarda, les regala, les té compromesses...?
Hem de dubtar del Club ara, o fa unes setmanes?. No ho sabem però és molt curiòs, que davant una acció semblant no hi va haver cap reacció!!!

dissabte, 27 de desembre de 2008

También merecemos repuestas

A la respuesta del director general del FC Barcelona, Joan Oliver, sobre los cálculos del grupo 'Un Crit Valent' de Jordi Medina, que planteó preguntas a propósito de la diferencia entre los socios censados y los ingresos por la cuota de socio, el colectivo ha hecho pública una nota oficial.
Celebramos que los números cuadren, como debe ser, pese a que hay partidas que quedan más inconcretas (socios dados de baja por falta de pago: ¿3.000 son muchos, no? o la diferencia entre temporadas, o si el IVA está incluido. Estamos en las mismas).
Lo que realmente nos molesta -no sorprende- es la merecida, diligente y meteórica respuesta a un periodista como Xavi Bosch y un medio como MD (¡Bravo!) y, en cambio, el ninguneo y el menosprecio a un grupo de socios que no sólo hemos desarrollado una oposición serena y constructiva, sino que ha sido el único compañero de viaje de esta directiva en los dos últimos procesos electorales.
Grupo al que represento y que en el curso del último año ha enviado tres cartas sin respuesta. Ni información ni diligencia con el socio. Pero cuando sale una información en un medio, de la cual nos responsabilizamos (porque si contiene errores que asumimos es por falta de acceso a la información), Directivos y Directores Generales se apresuran a descolgar el teléfono.
¿Y la atención al socio, sea oposición leal o un socio anónimo (tanto da)? Cero. Hemos de acatar esta actitud sectaria y falta de democracia e información, pero Jordi Medina y su gente son tan 'culers' como obstinados y seguiremos apoyando siempre al Club tanto como buscando respuesta a nuestras inquietudes