dilluns, 30 de setembre del 2013

“Me rompió Migueli, me rompió” Trenta anys de la lesió de Maradona

Goikoetxea amb les botes amb les que va agredir Maradona
Es cumpleixen trenta anys de la tarda del dia de la Mercè de 1983, marcada en la història negra del barcelonisme i del futbol en general, perque vam veure com un destraler en vol rasant a ras de gespa i a traició, lesionava greument el turmell esquerra de Diego Armando Maradona, considerat en aquell moment el millor jugador de futbol del món, (veure vídeo).

Resultat: “Maradona sufre una fractura del maleolo peroneal del tobillo izquierdo, con desviación y arrancamiento del ligamento lateral interno con desgarro. Es imprescindible operar”.

Aquest jugador (perdó per anomenar-lo així) que un any i mig abans ja s'havia carregat el genoll de la nostra estrella Bern Schuster (veure video), al final quan va ser sancionat a molt llocs de la incipient "caverna" va pasar de ser considerat la víctima.

Pots llegir l'article sencer al Diari d'Opinió 50x7.com CLICKANT AQUÍ
 
Salut i Visca el Barça
 
Quim Molins
 
Enlace al castellano Clicka aquí

Foto: desconec la font

10 comentaris:

FX Muñoz ha dit...

Y a Schuster también se lo cargó!

JA Mateos ha dit...

es patético lo de este ex jugador y ex entrenador mediocre le hizo a MARADONA Y A SHUSTER romperles la pierna y no pedir perdón, imaginate

Míguel Ángel ha dit...

Buf, sólo recordar a este carnicero me da asco. Y para colmo está bien colocado por los merengues en las selecciones como agradecimiento por los servicios prestados.

Por cierto, he encontrado algo en lo que Cristiano es mejor que Messi. ¿Estais de acuerdo?:

http://xurl.es/ffye9

ZC ha dit...

Yo lo vi en directo, fue un crimen sin castigo porque le pusieron una sanción ridícula por el mal que hizo, encima el butanito lo santificó de tal manera que parecía que Maradona hubiera lesionado a Goicoetxea, la caverna hace muchos años que intoxica.

A. Nahon ha dit...

Carnicero pudrit... no es vasco este...

A. Casanovas ha dit...

Conegut a tot Catalunya com a grandíssim fdp

Jordi Barceló ha dit...

En su línea, no os extrañeis

Mquel Molina ha dit...

Otro criminal del futbol.

Camisetas de futbol ha dit...

Encima el butanito lo santificó de tal manera que parecía que Maradona hubiera lesionado a Goicoetxea

El séneca ha dit...

¿Y no os da asco ese cabronazo salvaje llamado Migueli que lesionó a varios jugadores?.En aquellos tiempos era el futbolista más salvaje del mundo
Lo más repugnante de este tipejo es que en la prensa se ha dedicado a comentar el juego violento como si él hubiera sido un santo